Serwis EIC


Uprzejmie informujemy, że w celu uzupełnienia dokumentów (instrukcji obsługi, karty gwarancyjnej) lub uzyskania telefonicznej lub e-mail’owej porady technicznej, zgłoszenia reklamacji, niezbędne jest podanie numeru seryjnego (Serial No.), który znajduje się na jego tylnej ściance urządzenia.

Jednocześnie informujemy, że jako dystrybutor odpowiadamy jedynie za urządzenia sprowadzone przez E.I.C. Sp. z o.o. i wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Tylko takie urządzenia objęte są Gwarancją udzielaną przez E.I.C. Sp. z o.o.

Serwis autoryzowany firmy EIC


02-434 Warszawa, ul. Łuki Wielkie 3/5
telefon: 022 594 83 90
e-mail: serwis@eic.com.pl
Godziny pracy serwisu: poniedziałek – piątek, 9:00-16:30

Postanowienia ogólne

  1. Serwis jest działem firmy Electronic International Commerce Sp. z o.o.
  2. Serwis dokonuje napraw sprzętu firm Audio Physic, Fyne Audio, Opera, PMC, Quadral, Synthesis, Tannoy, Unison Research, rozprowadzanego w Polsce przez dystrybutora którym jest E.I.C.
  3. Sprzęt należy dostarczyć do serwisu osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez serwis (w przypadku naprawy gwarancyjnej koszt przesyłki pokrywa firma E.I.C.)
    Sprzęt wysyłany do naprawy powinien być w opakowaniu fabrycznym. W przypadku jego braku, należy użyć
  4. opakowania o parametrach podobnych do fabrycznego. Ma to na celu zabezpieczenie sprzętu przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. naprawa gwarancyjna: wypełniona karta gwarancyjna, dowód zakupu, kartka z opisem usterki, adresem zwrotnym i numerem telefonu kontaktowego właściciela sprzętu.
    2. naprawa płatna: kartka z opisem usterki, adresem zwrotnym i numerem telefonu kontaktowego właściciela sprzętu.
  6. Serwis udziela informacji i porad technicznych odnośnie uszkodzonego sprzętu w/w firm pod wymienionymi powyżej numerami telefonicznymi w godzinach pracy serwisu.
  7. W przypadku chęci zakupu akcesoriów (np. piloty) zamówienia proszę przesyłać pocztą elektroniczną podając numer telefonu kontaktowego i ewentualny adres do wysyłki.

Gwarancja


Szanowni Państwo

Dziękujemy za dokonanie zakupu urządzenia importowanego do Polski przez E.I.C. Sp. z o.o. Mamy nadzieję, że urządzenie to spełnia wszelkie związane z nim oczekiwania. Naszym celem jest zapewnienie Państwu pełnej, wieloletniej, satysfakcji z dokonanego wyboru. Jednak w przypadku awarii urządzenia, które może jej ulec w czasie krótszym, niż okres ustawowo chroniący konsumenta, uprzejmie prosimy o dostarczenie go do naszego Serwisu Centralnego, w celu umożliwienia nam dokonania stosownej naprawy. Szczegółowe warunki dotyczące naprawy oraz procedury z nią związane określają poniższe zapisy. Udzielamy gwarancji na okres podany w Karcie Gwarancyjnej na produkty zakupione w Polsce, wyłącznie w sklepach autoryzowanych i zaopatrywanych przez E.I.C. Sp. z o.o.

1. Okres gwarancji.

1.1. E.I.C. Sp. z o.o., będąc generalnym importerem urządzenia, udziela gwarancji na jego prawidłowe funkcjonowanie w okresie zgodnym z informacją, odpowiadającą marce i typowi urządzenia, jakie podano na Karcie Gwarancyjnej.

1.2. Gwarancja obejmuje okres począwszy od daty nabycia urządzenia i trwa nieprzerwanie przez okres gwarancji, obowiązujący dla danego produktu.

1.3. W przypadku gwarancji rozszerzonej wszelkie roszczenia uwzględniane będą jedynie wtedy, gdy produkt zostanie zarejestrowany w ciągu 30 dni od dnia zakupu widniejącego na rachunku. Wszelkie informacje dotyczące produktów objętych promocją znajdują się na stronie http://www.eic.com.pl/pl/Serwis/Gwarancja_rozszerzona. Przedłużenie gwarancji następuje po uzyskaniu certyfikatu. W przeciwnym wypadku zastosowanie ma gwarancja standardowa.

1.4. W przypadku wykorzystywania urządzenia do działalności komercyjnej okres gwarancji ulega skróceniu do 3 miesięcy.

1.5. Gwarancja będzie respektowana przez Serwis Centralny EIC po przedstawieniu przez klienta:
– Ważnego i czytelnego dowodu zakupu z datą sprzedaży (rachunku)
– Reklamowanego wyrobu z czytelnym numerem seryjnym

2. Ograniczenia gwarancji.

2.1. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w samym sprzedanym urządzeniu.

2.2. Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych z eksploatacji urządzenia w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, wad wynikłych z instalacji lub eksploatacji urządzenia w sposób niezgodny z jego instrukcją obsługi, wad powstałych na skutek urazów mechanicznych urządzenia, w tym wad mechanicznych powstałych w czasie transportu, wad powstałych na skutek nadmiernego nasłonecznienia, zanieczyszczenia, zawilgocenia urządzenia lub jego najbliższego środowiska, wad powstałych na skutek niewłaściwego zasilania urządzenia (w tym na skutek podłączenia do nieuziemionego gniazda zasilającego, jeśli takowe jest wymagane), wad powstałych na skutek przepięć w zasilającej sieci energetycznej, wad powstałych na skutek zjawisk atmosferycznych oddziaływujących na urządzenie, (w tym na skutek wyładowań atmosferycznych), wad wynikłych ze stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, pobierania lub doprowadzania mocy przekraczającej parametry urządzenia zawarte w instrukcji obsługi lub na tabliczce znamionowej.

2.3. Gwarancja nie obejmuje normalnych czynności eksploatacyjnych związanych z użytkowaniem urządzenia, takich jak jego podłączenie, programowanie czy okresowe czyszczenie.

2.4. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów technicznych, jeżeli są one zgodne z podanymi przez producenta.

2.5. Gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu.

2.6. Gwarancja traci ważność w momencie, gdy urządzenie przedstawione do naprawy posiada usunięty, zniszczony czy też nieczytelny numer seryjny.

2.7. Na lampy stosowane w urządzeniach lampowych udzielana jest gwarancja rozruchowa 14 dni od daty zakupu.

3. Miejsce wykonania naprawy gwarancyjnej, oraz sposób dostarczenia urządzenia do naprawy.

3.1. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia prosimy o telefoniczne skontaktowanie się z Serwisem Centralnym E.I.C. pod numerem telefonu +48 (22) 594 83 90 w celu uzgodnienia stosownej procedury naprawy.

3.2. Niesprawne urządzenie należy dostarczyć osobiście lub wysłać przesyłką kurierską na adres Serwisu Centralnego Firmy: E.I.C. Sp. z o.o. Serwis Centralny, ul. Łuki Wielkie 3/5; 02-434 Warszawa.

3.3. W przypadku przesyłki kurierskiej, w celu wyeliminowania uszkodzeń w transporcie, urządzenia powinny być wysyłane wyłącznie przesyłkami kurierskimi z ubezpieczeniem przesyłki do faktycznej wartości urządzenia, w trybie „na koszt odbiorcy” przy pomocy wskazanej przez E.I.C. Sp. z o.o. firmy kurierskiej. Informacje o lokalnych przedstawicielstwach firmy kurierskiej, współpracującej z E.I.C Sp. z o.o., znajdą Państwo pod numerem +48 (22) 594 83 90.
Koszt takich przesyłek zostanie pokryty w całości przez E.I.C. Sp. z o.o.. Przesyłki „na koszt odbiorcy” mają zastosowanie wyłącznie do napraw gwarancyjnych sprzętu pozostającego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3.4. W przypadku wybrania innej opcji wysyłki, jej koszt ponosi w całości wysyłający. Takie przesyłki wysyłane „na koszt odbiorcy” nie będą przez Serwis Centralny przyjmowane.

3.5 Urządzenie powinno być dostarczone po uprzednim uzgodnieniu w opakowaniu fabrycznym do Serwisu Centralnego Firmy E.I.C.. W przypadku braku fabrycznego opakowania E.I.C. Sp. z.o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne w trakcie transportu.

3.6. Uprzejmie prosimy o zaopatrzenie dostarczanego do naprawy urządzenia w czytelną notatkę przedstawiającą zaobserwowaną usterkę, okoliczności jej występowania, telefon kontaktowy do użytkownika oraz dokładny adres zwrotny (konieczny kod pocztowy).

3.7. W przypadku przyjęcia przez serwis urządzenia, w którym uszkodzenie mechaniczne nie zostanie umieszczone w opisie usterki, a opakowanie fabryczne nie nosi śladów uszkodzenia, uważać się będzie, że uszkodzenie to jest wiadome dla reklamującego i powstało w wyniku jego użytkowania. Reklamujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie.

3.8. Reklamujący odpowiada za zastosowanie właściwego dla zawartego w nim urządzenia opakowania transportowego oraz sposób zapakowania przesyłki. Urządzenie, po dokonanej naprawie, zostanie odesłane reklamującemu przesyłką kurierską na koszt Serwisu Centralnego Firmy E.I.C.. Serwis Centralny nie dysponuje możliwością wymiany/sprzedaży opakowań transportowych. W związku z powyższym urządzenie zostanie odesłane wysyłającemu z użyciem tego samego opakowania transportowego, w którym zostało wcześniej do Serwisu Centralnego dostarczone.

3.9. Odpowiedzialność Serwisu Centralnego Firmy E.I.C za dostarczone do naprawy urządzenie dotyczy wyłącznie okresu od momentu przyjęcia urządzenia do serwisu do momentu wydania urządzenia kurierowi, użytkownikowi lub upoważnionej przez niego osobie.

3.10. Uszkodzenia transportowe spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem przesyłki nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Ryzyko uszkodzenia urządzenia w czasie transportu pozostaje w całości pomiędzy reklamującym a firmą kurierską.

3.11. W przypadku stwierdzenia, że żądanie naprawy gwarancyjnej jest bezzasadne Reklamujący zostanie obciążony kosztami przesyłki.

4. Odpowiedzialność i termin wykonania naprawy

4.1. E.I.C. Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań, aby naprawa gwarancyjna została dokonana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 30 dni od daty przyjęcia urządzenia do Serwisu Centralnego.

4.2. W wyjątkowych przypadkach, np. gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia z zagranicy nietypowych podzespołów, termin naprawy może zostać wydłużony w stosunku do opisanego powyżej.

4.3. E.I.C. Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty pośrednie w mieniu związane z uszkodzeniem czy też nieprawidłowym funkcjonowaniem urządzenia, za wady wynikające ze zwykłego zużywania się produktu, szkód umyślnych, zaniedbania, nietypowych warunków działania, nadmiernego użycia, niezastosowanie się do instrukcji dostarczonych przez producenta.

 

4.4. Odpowiedzialność firmy E.I.C. Sp. z o.o. nie może przekraczać sum, które mogą zostać uzyskane od producenta dokładającego wszelkich należytych starań w celu usunięcia wady.

4.5. E.I.C. Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności w stosunku do kupującego oraz nie są traktowane jako niezgodne z umową wszelkie opóźnienia w wykonaniu zobowiązań producenta lub ich nie wykonanie w stosunku do kupującego, jeśli opóźnienie to jest spowodowane czynnikiem będącym poza rozsądną kontrolą, którym może być siła wyższa lub nie zastosowanie się do wszelkich ustawowych lub lokalnych ograniczeń importowych lub eksportowych, niezrealizowanie swych zobowiązań przez osobę trzecią, w stosunku do której E.I.C. Sp. z o.o. nie jest w stanie uzyskać zadośćuczynienia oraz zmiany prawa lub regulacji mających zastosowanie do produktu lub do E.I.C. Sp. z o.o.

4.6. W przypadku jakiegokolwiek opóźnienia lub uszczerbku tego typu E.I.C. Sp. z o.o. może anulować lub uchylić umowę informując o tym pisemnie kupującego.

4.7. E.I.C. Sp. z o.o. według swojego własnego uznania jest uprawniona do pełnego zaspokojenia roszczeń kupującego poprzez bezpłatną naprawę, wymianę wadliwego produktu lub zwrot zapłaconej E.I.C. Sp. z o.o. ceny.

4.8. E.I.C. Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie straty, wydatki lub inne roszczenia ( takie jak utrata zysków itp.) szkody związanej lub powiązanej z dostarczeniem produktu bądź jego odsprzedażą lub użyciem, poza odpowiedzialnością wynikającą wyraźnie z postanowień niniejszych warunków.

4.9. Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy urządzenia w Serwisie Centralnym.

4.10. Wszelkie wadliwe urządzenia lub części, których wymiany dokonano w ramach gwarancji staja się własnością serwisu EIC.

5. Niezgodność towaru z umową.

5.1. Ustalenia niniejszej karty gwarancyjnej nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego wynikających z ustawy konsumenckiej o niezgodności towaru z umową.

6. Spory

6.1. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla miejsca siedziby importera E.I.C. Sp. z o.o. zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Cywilnego.

Gwarancja rozszerzona


W przypadku rejestracji produktów firmy Audiosymptom prosimy o wysłanie wiadomości skierowanej na adres gwarancja@eic.com.pl.

Wiadomość powinna zawierać takie informacje jak: marka, modelnumery seryjne oraz skan dowodu zakupu produktów.

Rejestracji należy dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu kolumn.

Po weryfikacji danych Certyfikat Gwarancji Rozszerzonej zostanie Państwu przesłany w wiadomości e-mail.

Prosimy zapoznać się z ogólnymi warunkami gwarancji

Audiosymptom

Audio Physic

KGO


KOSZTY GOSPODAROWANIA ODPADAMI

Informacja dla Klientów firmy Electronic International Commerce Sp. z o.o. dotycząca stawek kosztów gospodarowania odpadami (kgo), stanowiących składnik ceny sprzętu, będącego w ofercie handlowej w roku 2009, przeznaczonego dla gospodarstw domowych i określonego w klasyfikacji jako grupa 4, wyliczonych na podstawie masy urządzeń wprowadzonych do sprzedaży. Obowiązuje od dnia 1 stycznia 2009 r.

Podstawa:

  • Ustawa z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495)
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz o zmianie niektórych innych ustaw – podpisana 9 grudnia 2008 r. – Art. 25

Firma EIC Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru Głównego Inspektoratu Ochrony rodowiska (GIOŚ) pod numerem EOOO1751W oraz posiada zawartą Umowę z Organizacją Odzysku, która przejęła od EIC obowiązki, wynikające z cytowanej powyżej Ustawy oraz przepisów wykonawczych. Stawki jednostkowego kgo za sztukę/zestaw sprzętu, nie będą umieszczane w fakturach VAT, lecz zawarte są w Załączniku do niniejszego pisma i będą bieżąco aktualizowane, stosownie do zmian w ofercie handlowej. Zawsze aktualny wykaz będzie publikowany m.in. w serwisie internetowym www.eic.com.pl.